Dažniausiai užduodami klausimai
  • Internetas
  • Televizija
  • Sutartys
  • Sąskaitos
  • Paslaugų kokybės parametrai
Kaip turi būti sukonfigūruotas kompiuteris, norint naudotis KIS internetu

Tam, kad naudotis „Kauno interneto sistemos“ interneto paslauga, būtina, kad Jūsų kompiuteris būtų sukonfigūruotas automatiškai gauti IP adresą iš DHCP serverio.

 

Kaip nustatyti „auto nustatymus (DHCP)“ galite sužinoti čia:

 

Windows XP instrukcija,
Windows 7 instrukcija,
Windows Vista instrukcija.

 

Jei turite maršrutizatorių, „auto nustatymus (DHCP)“ turite nustatyti maršrutizatoriuje, vadovaudamiesi savo maršrutizatoriaus naudojimosi instrukcija.

Kaip pasikeisti belaidžio WI-FI ryšio slaptažodį?

Rūpinamės jūsų namų interneto saugumu, todėl rekomenduojame reguliariai, bent kartą per metus, keisti belaidžio Wi-Fi ryšio slaptažodį.

 

Jei naudojate gamyklinį slaptažodį, kuris yra užklijuotas ant maršrutizatoriaus nugarėlės, jį siūlome jau dabar pakeisti į saugesnį, jūsų pačių sugalvotą. Tam būtinai naudokite bent vieną didžiąją ir mažąją raidę, bent vieną skaičių ar kitą simbolį.
Namų Wi-Fi įrenginio slaptažodį galite pasikeisti prisijungę prie Wi-Fi vartotojo sąsajos.

 

Patariame nenaudoti vienodų slaptažodžių keliose skirtingose paskyrose. Taip pat nenaudokite tokių paprastų, lengvai atspėjamų slaptažodžių, kaip „123456“, „Slaptazodis1“, „abc123“ ir pan.

 

Primename, kad atnaujinus slaptažodį, jį reikės įvesti ir kituose įrenginiuose, kurie jungiasi prie jūsų namų tinklo.

Kur reikia kreiptis norint pranešti, kad dingo internetas?

Klausimus ir pranešimus apie gedimus galite pateikti telefonu ar elektroniniu paštu. Kontaktai:
Adresas: Mituvos g. 5, Kaunas
Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas: d. d. 8:00 – 17:00
Skambučiai priimami:
Darbo dienomis: 8:00 – 22:00
Savaitgaliais ir švenčių dienomis: 09:00 – 22:00
El. paštas: info@kis.lt

Noriu pakeisti interneto planą. Kaip tai padaryti?

Paskambinkite arba atvykite į „Kauno interneto sistemos“ klientų aptarnavimo centrą. Plano keitimas gali būti mokamas.

Ką daryti, jei pakeičiau kompiuterį ar maršrutizatorių ir nebegaliu prisijungti prie interneto. Ką daryti?

Pakeitus įrangą ją reikia autorizuoti.
Po to , kai jau sukonfigūravote maršrutizatorių pagal jo instrukciją ir pavyko prisijungti prie WIFI ryšio, atlikite šiuos veiksmus:
1. Suveskite svetainės adresą – savitarna.kis.lt
2. Prisiregistruokite / prisijunkite prie savo paskyros
3. Pasirinkite „Mano paslaugos” → „Įranga”
4. Paspauskite mygtuką „Autorizuoti”

5. Palaukus 10 min. maršrutizatorių išjunkite trumpam iš elektros ir vėl įjungus naudokitės įprastai.

Kas yra MAC adresas? Kaip jį galima sužinoti?

MAC (angl. Media Access Control) yra fizinis tinklo plokštės adresas. Tai yra unikalus gamintojo suteikiamas tinklo plokštės adresas. MAC adresą galite sužinoti taip:

 

1 žingsnis: Apatinėje kompiuterio ekrano juostoje spauskite „Start“ ir pasirinkite „Run“.

 

2 žingsnis: Eilutėje „Open“ surinkite „cmd“ (be kabučių) ir paspauskite „Enter“.

 

3 žingsnis: Pasirodžiusios komandinės eilutės lange surinkite „ipconfig /all“ (be kabučių) ir spauskite „Enter“.

 

4 žingsnis: Jei tinklo plokštės tvarkyklės įdiegtos tinkamai ir veikia TCP/IP protokolas, po užrašu „Ethernet adapter Local area Connection“ nurodytas „Physical Address“ ir yra fizinis tinklo plokštės adresas (MAC).

Kas yra DHCP serveris?

DHCP (angl. Dynamic Host Control Protocol) serveriu vadinamas serveris, kuris kiekvienam kompiuteriui suteikia IP adresą pagal tam tikras taisykles.

Kaip namie įsirengti belaidį WI-FI internetą?

Norėdami namuose sukurti belaidžio interneto (Wi-Fi) prieigos tašką, įsigykite arba išsinuomokite pas mus belaidžio interneto skirstytuvą (dar vadinamą maršrutizatoriumi). Juo galima sujungti kelis kompiuterius į vieną tinklą, bendrai dalintis duomenimis, spausdinti dokumentus ir naudotis internetu namuose be jokių laidų.

Kas yra IP adresas?

IP adresas – unikalus numeris, identifikuojantis kompiuterį tinkle ir internete. IP adresą sudaro keturios taškais atskirtos skaičių grupės, pavyzdžiui, 84.32.X.X. arba 192.168.160.X (X – skaičių grupė iš 1-3 skaitmenų).

Kokius IP adresus suteikiame klientams?

Šviesolaidiniame tinkle visiems abonentams yra suteikiami išoriniai IP adresai. Išorinis IP adresas yra pasiekiamas iš bet kokio kompiuterio, turinčio priėjimą prie interneto.

Kuo skiriasi išorinis IP adresas nuo vidinio IP adreso?

Išorinis IP adresas yra unikalus pasauliniame tinkle (WAN), t.y. joks kitas kompiuteris pasaulyje neturi tokio paties IP adreso.

 

Vidinis IP adresas nėra matomas pasauliniame tinkle.

Ar galima gauti statinį IP adresą?

Šiuo metu tokios paslaugos neteikiame. IP adresai yra dinaminiai, suteikiami DHCP serverio. Mūsų tinkle IP adresai kinta labai retai (t.y. tam pačiam kompiuteriui jungiantis prie interneto suteikiamas toks pat IP). IP adresai keičiami tik esant techninei būtinybei. Praktikoje nepasitaikė tokio atvejo, kad IP adresas būtų pakeistas du ar daugiau kartų per metus.

Ar keičiasi IP adresas keičiant planą?

Keičiant planą IP adresas nesikeičia.

Kokie kompiuterio duomenys identifikuoja vartotoją internete?

Prijungimo prie „Kauno interneto sistemos“ tinklo metu yra registruojamas kompiuterio tinklo plokštės fizinis adresas (MAC). Jis turi būti unikalus visame tinkle, t.y. jokia kita tinklo plokštė negali turėti to paties MAC adreso.

Ką daryti sugedus kompiuteriui?

Sugedus kompiuteriui reikia kreiptis į kompiuterinę įrangą aptarnaujančią įmonę. Mūsų įmonė neatlieka nei techninių, nei programinių gedimų šalinimo.

Maršrutizatorių pardavimo kainos

1 Gb/s maršrutizatorius – 39,90 Eur

Kaip galima nutraukti interneto paslaugas?

Visus dokumentus gali pildyti tik asmuo, kurio vardu yra sutartis.

 

Prašymą dėl atjungimo klientas gali parašyti atvykęs į klientų aptarnavimo skyrių arba atsiųsti el. paštu info@kis.lt iš el. pašto, kuris yra įrašytas sutartyje. Prašyme turi būti kliento parašas. Paslauga atjungiama paskutinę mėnesio dieną.

Ką daryti norint perrašyti sutartį kitam asmeniui?

Esama sutartis nutraukiama – pildomas prašymas dėl sutarties nutraukimo. Naujas klientas pasirašo sutartį savo vardu.

Jei neradote atsakymo prašome kreiptis tiesiogiai
Informacija telefonu
+370 37 339900
Parašykite mums
info@kis.lt