fbpx
DUK
Jei nerandate atsakymo į savo klausimą – susisiekite!
  • Internetas
  • Televizija
  • Sutartys
  • Sąskaitos
  • Kaip turi būti sukonfigūruotas kompiuteris, norint naudotis KIS internetu

    Tam, kad naudotis „Kauno interneto sistemos“ interneto paslauga, būtina, kad Jūsų kompiuteris būtų sukonfigūruotas automatiškai gauti IP adresą iš DHCP serverio.

     

    Kaip nustatyti „auto nustatymus (DHCP)“ galite sužinoti čia:

     

    Windows XP instrukcija,
    Windows 7 instrukcija,
    Windows Vista instrukcija.

     

    Jei turite maršrutizatorių, „auto nustatymus (DHCP)“ turite nustatyti maršrutizatoriuje, vadovaudamiesi savo maršrutizatoriaus naudojimosi instrukcija.

  • Kaip pasikeisti belaidžio WI-FI ryšio slaptažodį?

    Rūpinamės jūsų namų interneto saugumu, todėl rekomenduojame reguliariai, bent kartą per metus, keisti belaidžio Wi-Fi ryšio slaptažodį.

     

    Jei naudojate gamyklinį slaptažodį, kuris yra užklijuotas ant maršrutizatoriaus nugarėlės, jį siūlome jau dabar pakeisti į saugesnį, jūsų pačių sugalvotą. Tam būtinai naudokite bent vieną didžiąją ir mažąją raidę, bent vieną skaičių ar kitą simbolį.
    Namų Wi-Fi įrenginio slaptažodį galite pasikeisti prisijungę prie Wi-Fi vartotojo sąsajos.

     

    Patariame nenaudoti vienodų slaptažodžių keliose skirtingose paskyrose. Taip pat nenaudokite tokių paprastų, lengvai atspėjamų slaptažodžių, kaip „123456“, „Slaptazodis1“, „abc123“ ir pan.

     

    Primename, kad atnaujinus slaptažodį, jį reikės įvesti ir kituose įrenginiuose, kurie jungiasi prie jūsų namų tinklo.

  • Kur reikia kreiptis norint pranešti, kad dingo internetas?

    Klausimus ir pranešimus apie gedimus galite pateikti telefonu ar elektroniniu paštu. Kontaktai:
    Adresas: Mituvos g. 5, Kaunas
    Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas: d. d. 8:00 – 18:00
    Skambučiai priimami:
    Darbo dienomis: 8:00 – 22:00
    Savaitgaliais ir švenčių dienomis: 09:00 – 22:00
    El. paštas: info@kis.lt

  • Noriu pakeisti interneto planą. Kaip tai padaryti?

    Paskambinkite arba atvykite į „Kauno interneto sistemos“ klientų aptarnavimo centrą. Plano keitimas gali būti mokamas.

  • Ką daryti, jei pakeičiau kompiuterį ar maršrutizatorių ir nebegaliu prisijungti prie interneto. Ką daryti?

    Pakeitus įrangą ją reikia autorizuoti.
    Po to , kai jau sukonfigūravote maršrutizatorių pagal jo instrukciją ir pavyko prisijungti prie WIFI ryšio, atlikite šiuos veiksmus:
    1. Suveskite svetainės adresą – savitarna.kis.lt
    2. Jūsų prašys mokėtojo kodo ir PIN. Šiuos kodus rasite sutarties 1-ame lape , dešiniame viršutiniame kampe
    3. Prisijungus spauskite žalią mygtuką “Autorizuoti”
    4. Palaukus 10 min. maršrutizatorių išjunkite trumpam iš elektros.

  • Kas yra MAC adresas? Kaip jį galima sužinoti?

    MAC (angl. Media Access Control) yra fizinis tinklo plokštės adresas. Tai yra unikalus gamintojo suteikiamas tinklo plokštės adresas. MAC adresą galite sužinoti taip:

     

    1 žingsnis: Apatinėje kompiuterio ekrano juostoje spauskite „Start“ ir pasirinkite „Run“.

     

    2 žingsnis: Eilutėje „Open“ surinkite „cmd“ (be kabučių) ir paspauskite „Enter“.

     

    3 žingsnis: Pasirodžiusios komandinės eilutės lange surinkite „ipconfig /all“ (be kabučių) ir spauskite „Enter“.

     

    4 žingsnis: Jei tinklo plokštės tvarkyklės įdiegtos tinkamai ir veikia TCP/IP protokolas, po užrašu „Ethernet adapter Local area Connection“ nurodytas „Physical Address“ ir yra fizinis tinklo plokštės adresas (MAC).

  • Kas yra DHCP serveris?

    DHCP (angl. Dynamic Host Control Protocol) serveriu vadinamas serveris, kuris kiekvienam kompiuteriui suteikia IP adresą pagal tam tikras taisykles.

  • Kaip namie įsirengti belaidį WI-FI internetą?

    Norėdami namuose sukurti belaidžio interneto (Wi-Fi) prieigos tašką, įsigykite arba išsinuomokite pas mus belaidžio interneto skirstytuvą (dar vadinamą maršrutizatoriumi). Juo galima sujungti kelis kompiuterius į vieną tinklą, bendrai dalintis duomenimis, spausdinti dokumentus ir naudotis internetu namuose be jokių laidų.

  • Kas yra IP adresas?

    IP adresas – unikalus numeris, identifikuojantis kompiuterį tinkle ir internete. IP adresą sudaro keturios taškais atskirtos skaičių grupės, pavyzdžiui, 84.32.X.X. arba 192.168.160.X (X – skaičių grupė iš 1-3 skaitmenų).

  • Kokius IP adresus suteikiame klientams?

    Šviesolaidiniame tinkle visiems abonentams yra suteikiami išoriniai IP adresai. Išorinis IP adresas yra pasiekiamas iš bet kokio kompiuterio, turinčio priėjimą prie interneto.

  • Kuo skiriasi išorinis IP adresas nuo vidinio IP adreso?

    Išorinis IP adresas yra unikalus pasauliniame tinkle (WAN), t.y. joks kitas kompiuteris pasaulyje neturi tokio paties IP adreso.

     

    Vidinis IP adresas nėra matomas pasauliniame tinkle.

  • Ar galima gauti statinį IP adresą?

    Šiuo metu tokios paslaugos neteikiame. IP adresai yra dinaminiai, suteikiami DHCP serverio. Mūsų tinkle IP adresai kinta labai retai (t.y. tam pačiam kompiuteriui jungiantis prie interneto suteikiamas toks pat IP). IP adresai keičiami tik esant techninei būtinybei. Praktikoje nepasitaikė tokio atvejo, kad IP adresas būtų pakeistas du ar daugiau kartų per metus.

  • Ką daryti norint pakeisti IP adresą?

    IP adresas gali būti keičiamas tik gavus argumentuotą raštišką prašymą.

  • Ar keičiasi IP adresas keičiant planą?

    Keičiant planą IP adresas nesikeičia.

  • Kokie kompiuterio duomenys identifikuoja vartotoją internete?

    Prijungimo prie „Kauno interneto sistemos“ tinklo metu yra registruojamas kompiuterio tinklo plokštės fizinis adresas (MAC). Jis turi būti unikalus visame tinkle, t.y. jokia kita tinklo plokštė negali turėti to paties MAC adreso.

  • Ką daryti sugedus kompiuteriui?

    Sugedus kompiuteriui reikia kreiptis į kompiuterinę įrangą aptarnaujančią įmonę. Mūsų įmonė neatlieka nei techninių, nei programinių gedimų šalinimo.

  • Maršrutizatorių pardavimo kainos

    1 Gb/s maršrutizatorius – 39,90 Eur

  • Kaip galima nutraukti interneto paslaugas?

    Visus dokumentus gali pildyti tik asmuo, kurio vardu yra sutartis.

     

    Prašymą dėl atjungimo klientas gali parašyti atvykęs į klientų aptarnavimo skyrių arba atsiųsti el. paštu info@k-sistemos.lt iš el. pašto, kuris yra įrašytas sutartyje. Prašyme turi būti kliento parašas. Paslauga atjungiama paskutinę mėnesio dieną.

  • Ką daryti norint perrašyti sutartį kitam asmeniui?

    Esama sutartis nutraukiama – pildomas prašymas dėl sutarties nutraukimo. Naujas klientas pasirašo sutartį savo vardu.

  • Ko reikia norint naudotis UAB "Kauno interneto sistemos" išmaniąja televizija?

    Išmanioji televizija teikiama tik kartu su „Kauno interneto sistemos“ internetu. Aukštos kokybės vaizdui užtikrinti, išmaniąją televiziją rekomenduojame įsirengti prie plokščiaekranio televizoriaus per HDMI jungtį. Taip pat Jums prireiks TV priedėlio, kurį suteiksime palankiausiomis sąlygomis.

  • Kokie yra išmaniosios televizijos privalumai?

    Tai itin geros kokybės vaizdas ir garsas, aukštos raiškos (HD) kanalai, TV programų įrašai, iki 100 radijo stočių, programų gidas ir kitos galimybės tiesiog Jūsų televizoriuje.

  • Išmanosios televizijos programinis atnaujinimas

    Išmaniąją televiziją atnaujiname nuotoliniu būdu, Jums nieko papildomai daryti nereikia. Įsijungus priedėlį ekrane atsiras programinės įrangos atnaujinimo langas, sistema atsinaujins automatiškai. Po atnaujinimo įranga persikraus.

  • Kada bus aktyvuoti TV įrašai?

    Įrašai bus aktyvuoti nuo paslaugos aktyvavimo momento (t.y. jei paslauga aktyvuota 16:00 – pirma įrašyta laida bus ta, kuri prasidėjo po 16:00).

  • Kokia yra perduodamos - grąžinamos įrangos komplektacija ir kaina?

    Televizijos įrangos komplektą sudaro:
    IPTV priedėlis – 70 €;
    HDMI laidas – 5 €;
    IPTV priedėlio maitinimo šaltinis – 10 €;
    IPTV priedėlio valdymo pultelis – 15 €.

     

    Interneto įrangos komplektą sudaro: maršrutizatorius ir maitinimo šaltinis. Kaina – 39,90 €.

  • Noriu pakeisti televizijos planą. Kaip tai padaryti?

    Paskambinkite arba atvykite į „Kauno interneto sistemos“ klientų aptarnavimo centrą. Plano keitimas gali būti mokamas.

  • Kaip galima nutraukti televizijos paslaugas?

    Prašymas rašomas klientų aptarnavimo skyriuje. Būtina pristatyti tvarkingą pilnos komplektacijos įrangą. Jeigu neatneša kurio nors įrenginio – už jį išrašoma sąskaita. Paslauga atjungiama sekančią dieną po prašymo parašymo.

  • Ar galima laikinai stabdyti paslaugas, ir kaip tai padaryti?

    Laikinai sustabdyti paslaugą/-as galima vieną kartą per metus ne trumpiau nei 30 kalendorinių dienų ir ne ilgiau nei 6 mėn. Prašymą dėl laikino atjungimo klientas gali parašyti atvykęs į klientų aptarnavimo skyrių arba atsiųsti el. paštu info@kis.lt iš el. pašto, kuris yra įrašytas sutartyje. Prašyme turi būti kliento parašas. Paslauga atjungiama po 5 (penkių) kalendorinių dienų. Laikino paslaugos stabdymo mokestis 4,90 €. Po laikino sustabdymo paslaugos įjungiamos automatiškai. Jei klientas pageidauja paslaugas atnaujinti anksčiau prašyme nurodyto termino – rašomas prašymas. Paslauga įjungiama sekančią darbo dieną.

  • Kaip įsijungti TV įrašų funkciją?

    SELTEKOS PRIEDĖLIAI:
    Su IPTV valdymo pulteliu spaudžiate mygtuką GUIDE, tuomet su rodykliniais mygtukais pasirenkame norimą kanalą, spaudžiame mygtuką į dešinę, su tais pačiais rodykliniais mygtukais pasirenkame norimą laidą ir spaudžiame OK.

     

    TVIP PRIEDĖLIAI:
    spaudžiame mygtuką OK, su rodyklių mygtukais pasirenkame norimą kanalą, tuomet spaudžiame mygtuką įdešinę ir tuomet pasirenkame norimą įrašą ir spaudžiame OK.

  • Tiesioginės transliacijos pauzė ir atsukimas

    Seltekos ir TVIP priedėliams

     

    Kai norite:
    prasukti įrašą į priekį – spaudžiate mygtuką FORWARD;
    atsukti atgal – spaudžiate mygtuką BACK;
    sustabdyti įrašą ar laidą – spaudžiate mygtuką PAUSE;
    išeiti iš įrašo – spaudžiate mygtuką STOP.

  • Mėgstamų kanalų sąrašo sudarymas

    TVIP priedėliams:

     

    1. Spaudžiame mygtuką OK;
    2. Pasirenkame norimą kanalą rodyklinių mygtukų pagalba;
    3. Spaudžiame mėlyną mygtuką;
    4. Rodyklinių mygtukų pagalba pasirenkame “mėgstamieji“ ir spaudžiame OK.

  • Kanalai kurie neįsirašo

    Balticum TV, Balticum Auksinis, Balticum Platinum, TV1000, TV1000 Russkoje Kino, TV1000 Action, TV3 film, TV3 Sport, TV3 Sport2

  • Kur galima susipažinti su sutarties sąlygomis?
  • Kuriam laikui pasirašoma sutartis?

    Sutartį, priklausomai nuo poreikių ir tuo metu vykstančių akcijų ir specialių pasiūlymų, galima pasirašyti tiek terminuotam, tiek neterminuotam laikotarpiui.

  • Kur ir kaip galima pasirašyti paslaugų teikimo sutartį?

    Sutartis sudaroma klientų aptarnavimo skyriuose. Paskambinus telefonu galima susitarti dėl sutarties pristatymo į namus.

  • Kaip galima gauti savo sutarties egzempliorių?

    Pasirašius arba pratęsus „Kauno interneto sistemos“ paslaugų teikimo sutartį, klientui sutarties egzempliorius pateikiamas:

     

    Kliento nurodytu el. pašto adresu;
    Jeigu klientas neturi ir nesinaudoja el. paštu, sutarties egzempliorių gali atsiimti Klientų aptarnavimo salone;
    Jeigu klientui netinkami aukščiau išdėstyti būdai, klientas gali parašyti laisvos formos prašymą, kad sutarties egzempliorius jam būtų išsiųstas paštu. Prašymą klientas turi siųsti adresu Mituvos g. 5, Kaunas.

  • Kada pradedamas skaičiuoti abonentinis paslaugos mokestis?

    Abonentinis paslaugos mokestis pradedamas skaičiuoti nuo darbų atlikimo akto pasirašymo datos, t. y. nuo dienos, kai pradedamos teikti paslaugos.

  • Ką daryti, jei kyla klausimų dėl teikiamų paslaugų kokybės?

    Iškilus klausimams dėl paslaugų kokybės, reikia kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo skyrių.

     

    Adresas: Mituvos g. 5, Kaunas
    Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas: d. d. 8:00 – 18:00
    Skambučiai priimami:
    Darbo dienomis: 8:00 – 22:00
    Savaitgaliais ir švenčių dienomis: 9:00 – 22:00
    El. paštas: info@kis.lt

  • Ar galiu perkelti savo turimas paslaugas kitu adresu?

    Taip, galite. Susisiekite su mumis ir suderinę Jums patogiausią paslaugų perkėlimo laiką, perkelsime Jūsų turimas „Kauno interneto sistemos“ paslaugas į naujus namus.
    Perkėlimo kaina – 4,90 Eur

     

    Skambinkite telefonu 8 37 33 99 00 arba užpildykite užklausą ir mūsų konsultantai su jumis susisieks.

  • Kur galima kreiptis dėl ginčų nagrinėjimo?

    Pirmiausia Klientas nusiskundimus pateikia raštiškai paslaugų teikėjui. Paslaugų teikėjas atsakymą vartotojui pateikia ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos. Nesutikdamas su paslaugų teikėjo pateiktu atsakymu, paslaugų gavėjas (vartotojas) gali kreiptis į ginčus tarp vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų neteismine tvarka sprendžiantį subjektą – Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybą (Algirdo g. 27A, 03219 Vilnius, tel. (8 5) 210 5633, faks. (8 5) 216 1564, el. paštas rrt@rrt.lt, interneto svetainė www.rrt.lt), ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje adresu https://ec.europa.eu/odr/.

  • Kur galima kreiptis dėl įsigytos įrangos garantinio remonto?

    Jei sugedo Jūsų turima įranga kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo centrą:

     

    Adresas: Mituvos g. 5, Kaunas
    Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas: d. d. 8:00 – 18:00
    Skambučiai priimami:
    Darbo dienomis: 8:00 – 22:00
    Savaitgaliais ir švenčių dienomis: 9:00 – 22:00
    El. paštas: info@kis.lt

  • Kiek kainuoja sąskaitos gavimas?

    Popierinės sąskaitos siuntimo kaina – 90 ct.
    Elektroninės sąskaitos – nemokamos

  • Kokie yra sąskaitos gavimo būdai?

    El. paštu

    Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu kiekvieną mėnesį gausite elektroninį laišką su svarbiausia mokėjimo informacija, galėsite peržiūrėti išsamią sąskaitą ir ją patogiai apmokėti.

     

    Paštu

    Popierinės sąskaitos pristatymo mokestis – 0,90 €/mėn. (su PVM).

  • Kaip ir kur galima apmokėti sąskaitą?

    Mokėti pavedimu galima į šias sąskaitas:

     

    SEB Bankas LT93 7044 0600 0340 6325
    Luminor Bankas LT45 4010 0425 0003 1497
    Swed Bankas LT61 7300 0100 7738 3715
    Viena sąskaita

     

    Grynaisiais pinigais galima mokėti:

     

    Maxima kasose, Perlo terminaluose – kai klientas turi popierinę sąskaitą.
    Taip pat įmokas grynaisiais pinigais priimame Klientų aptarnavimo skyriuje: Mituvos g. 5, darbo dienomis 8:00-18:00. Atsiskaityti kortele biure nėra galimybės.

  • Ar galiu pakeisti sąskaitos gavimo būdą?

    Pakeisti sąskaitų gavimo būdą galite atvykę į “Kauno interneto sistemos“ klientų aptarnavimo skyrių arba paskambinę telefonu 8 37 33 99 00.

  • Kodėl aš negaunu e-sąskaitų į @gmail.com ar kitų pašto tarnybų dėžutes?

    Gali būti, kad mūsų siunčiami el. laiškai su sąskaitomis ar kita svarbia informacija yra automatiškai išfiltruojami Jūsų naudojamos pašto tarnybos ir patenka į spam katalogą. Ką daryti tokiu atveju: patikrinkite savo pašto dėžutės spam katalogą ir jei rasite ten mūsų siųstą laišką – pažymėkite jį not spam žyma.

    Jei „Kauno interneto sistemos“ laiškų spam kataloge nėra, gali būti kad neteisingai nurodėte savo el. pašto adresą e-sąskaitos siuntimui. Kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą ir patikslinkite adresą.

  • Kada reikia sumokėti už paslaugas?

    Gavus sąskaitą prašome apmokėti ją iki mėnesio pabaigos – rekomenduojame mokėjimą atlikti iki 25 d. mėnesio dienos – taip būsite tikri, kad mokėjimas mus pasieks laiku.

     

    Jeigu dėl įvairių priežasčių Jūs negavote sąskaitos, bet kokiu atveju privalote sumokėti už gautas paslaugas. Kitaip Jums gali būti apribotas arba atjungtas paslaugų tiekimas.

  • Kas nutiks, jei uždelsiu apmokėti sąskaitą?

    Nesulaukus mokėjimo iki sutartyje numatyto termino pabaigos, paslaugos teikimas gali būti sustabdytas. Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, skolininko duomenys dėl skolos išieškojimo, yra perduodami skolų išieškojimo įmonėms, antstoliui ar teismui.

  • Kada yra siunčiamos sąskaitos?

    El. paštu sąskaitos siunčiamos mėnesio 10-15 dienomis, o popierines sąskaitas gausite iki mėnesio pabaigos.